Tento e-shop používa cookies, ktoré pomáhajú zabezpečiť kvalitu našich služieb.
viac o cookiesAluminiowa łódź Finval 475 Evo Tiller jest oparta konstrukcyjnie o dwu konsolową wersję 475 Evo DC, która jest popularna wśród wędkarzy w Europie od wielu lat. Wewnętrzna szerokość na pokładzie rufowym to 193 cm, a całkowita szerokość to aż 212 cm – jest to absolutny rekord wśród łodzi tej wielkości. Dzięki tak dużej szerokości łodzi zwiększyliśmy przestrzeń użytkową oraz poprawiliśmy jej stabilność. Finval 475 Evo Tiller posiada wiele przestrzennych schowków. Na życzenie klienta największy schowek na pokładzie dziobowym może zostać zmieniony na przestronną niszę z bocznym wejściem. Jest to wygodne rozwiązanie jeżeli chcemy mieć szybki dostęp do pudełek wędkarskich lub innych akcesoriów. Konsola sterówki jest wyposażona w dwa duże schowki boczne które możemy wykorzystać do przechowywania prywatnych rzeczy lub sprzętu wędkarskiego. Na konsoli można bezproblemowo zamontować dwie echosondy o przekątnej 12” każda lub większy wyświetlacz. 475 Evo Tiller może być dodatkowo wyposażony w wielofunkcyjne organizery na przynęty, wędki, oraz przybory wędkarskie. Warto również zwrócić uwagę na specjalny pojemnik do przechowywania dużych przynęt które w ostatnich latach są popularne przy połowie okazów. Jeżeli szukasz łodzi o długości do pięciu metrów i doceniasz komfort podczas wędkowania powinieneś zainteresować się ofertą łodzi Finval 475 Evo Tiller.
Liczba projektów
1Długość
4,72 mSzerokość
2,12 mMinimalna szerokość kokpitu
1,93 mWysokość pawęży
508 mmSzkic
330 mmKąt dna “V”
14°Waga łodzi
480 kgNośność
635 kgSilnik
60 - 100 HPMateriał obudowy
AlMg 4,5 Mn (5083)Grubość Aluminium (Dno/Pawęż)
3 mmGrubość Aluminium (Burta)
3 mmLiczba pasażerów
3Zbiornik paliwa
53 lBakista na ryby (Dziobowa/Rufowa)
90 lBakista na wędki (Liczba/Długość)
4/2,9 m- całkowicie spawany kadłub z aluminium morskiego AlMg4,5Mn (5083) o grubości 3 mm | ||||
- specjalna powłoka odporna na ścieranie i antypoślizgowa na burcie | ||||
- boki zewnętrzne pokryte hydrofobową folią (kolor do wyboru) | ||||
- pokład dziobowy i kokpit pokryty wysokiej klasy dywanem z ciętą pętelką | ||||
- burty wewnętrzne i platforma rufowa pokryte morską wykładziną typu cut-loop | ||||
- wbudowany układ paliwowy z 53-litrowym aluminiowym zbiornikiem | ||||
- półka wzdłuż prawej burty ze schowkiem na dwie wędki o długości do 2,4 - 2,9 m | ||||
- półka wzdłuż portu z miejscem na dwie wędki o długości do 2,4 - 2,9 m | ||||
- aluminiowe 90-litrowe wieże ratunkowe z zegarem i pompą zęzową | ||||
- stały cokół fotela kierowcy | ||||
- dwie podstawy do siedzeń cokół w kokpicie dla pasażerów | ||||
- dwa miejsca Premium dla kierowcy i jednego pasażera | 2 | 2 | 2 | 2 |
- dwie podstawy do cokołów siedzeń na platformach dziobowych i rufowych | ||||
- gniazdko 12V na platformie dziobowej | ||||
- podwójne gniazdo zasilania USB 5V2A na konsoli sterowniczej | ||||
- wyjmowane światła nawigacyjne LED | ||||
- suche komory magazynowe z systemem drenażowym | ||||
- knagi cumownicze ze stali nierdzewnej | 4 | 4 | 4 | 4 |
- przygotowanie do montażu echosondy, silnika elektrycznego i wyciągarki elektrycznej | ||||
- dziesięć zamków ze stali nierdzewnej: 6 z zamkami, 4 bez zamków | ||||
- rączka kotwicy niezamykana w klapie livewell | ||||
- uchwyt pasażera w porcie | ||||
- gumowe uchwyty na wędki na lewych i prawych półkach | ||||
- automatyczna pompa zęzowa |